اهداف و اصول شرکت

اهداف و اصول شرکت شایسته آتش پاد

رضایت مشتریان

اصلیترین هدف شرکت شایسته آتش پاد مشتری مداری میباشد بدین منظور مهم ترین وظیفه گروه پشتیبانی شرکت پیگیری پیشنهادات و انتقادات مشتریان محترم ،جهت افزایش کیفیت خدمات و رضایت مشتریان می‌باشد.

کنترل پروژه

یکی از نگرانی های کارفرمایان و پروژه ها عدم تعهد شرکت ها به برنامه زمان بندی می باشد.لذا یکی از اهداف شرکت شایسته آتش پاد ، متعهد بودن به برنامه زمان بندی اعلام شده کارفرمایان جهت اتمام پروژه ها در موعد مقرر می‌باشد.

پیشتاز بودن

شرکت شایسته آتش پاد با استفاده از تجربه های چندین ساله مدیران و همچنین سپری کردن دوره های تخصصی سیستم اعلام حریق بدنبال بهترین راه کارهای مهندسی می باشد و همواره از برترین و پیشرفته ترین تکنولوژی ها بهره می‌گیرد.

رعایت ایمنی

ما همواره بدنبال رعایت مقررات ایمنی هستیم و بدین منظور از طریق اطلاع رسانی ، آموزش و افزایش مهارتهای کارکنان سعی در بهبود آن داریم.

پیشبرد اهداف شرکت شایسته پاد

شرکت شایسته پاد در حال حاضر برای پیشبرد اهداف خود بخش‌های عملیاتی زیر را ایجاد نموده است

  • بخش مالی و قراردادها : این قسمت ارایه خدمات شامل تهیه و تنظیم پیش فاکتور، فاکتور و قراردادها و همچنین پرداخت‌ها و وصول مطالبات را بعهده دارد.
  • بخش فنی و مهندسی : مغز متفکر سیستم در این بخش قرار دارد. طراحی، اخذ تاییدیه و مجوزهای آتش نشانی، نصب و راه اندازی سیستم و پروگرام پنل‌های آدرس پذیر از جمله وظایف این بخش می‌باشد.
  • بازاریابی و فروش : این بخش وظیفه ارتباط مداوم و نزدیک با مشتریان و برنامه ریزی جهت رسیدن به بازارهای هدف را دارد.
  • بخش پشتیبانی : مشاوره، پشتیبانی، کنترل پروژه، گارانتی و خدمات پس از فروش و همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی از اصلیترین وظایف این بخش می‌باشد.
  • بخش تدارکات : این بخش وظیفه تامین و خرید تجهیزات را دارد.

ما تلاش میکنیم تا شایسته اعتماد شما باشیم

 

سایت آتش نشانی اصفهان:

https://new.isfahan.ir/Index.aspx?tempname=newtemp93&lang=1&sub=33

بازدید از صفحه محصولات سایان : اینجا کلیک کنید:

از محصولات معتبر ایرانی میباشد که در زمینه تولید سیستم های اعلام حریق موفق به اخذ استاندارد ملی ایران و دیگر گواهی نامه های معتبر بین المللی شده است ودارای تاییدیه از سازمان آتش نشانی اصفهان می باشد. محصولات این مجموعه شامل دتکتور دود ، دتکتور حرارت ، آژیر فلاشر ، شستی برگشت پذیر ، ریموت اندیکاتور و پنل اعلام حریق میباشد که این محصولات مطابق با استانداردهای تخصصی معتبر اروپایی و ایرانی ساخته شده است.

بخش مهندسی طراحی و R&D این مجموعه باعث شده تا طراحی محصولات  بسیار زیبا و ظریف ومطابق با آخرین فناوری روز باشد ، کار کردن با این محصولات بسیار ساده باشد (USER FRIENDLY ) . کلیه محصولات این برند دو سال گارانتی دارد.

شرکت شایسته آتش پاد عاملیت فروش و نصب سیستم های اعلام حریق در اصفهان،سیستم اطفاء حریق در اصفهان وخمینی شهر با تاییدیه آشت نشانی می باشد.

دتکتور حرارتی دما ثابت سایان مدل HD-S92F

دتکتور حرارتی دمای افزایشی سایان مدل HD-S92R

دتکتور دودی فوتو الکتریک سایان مدل SD-S92

 ریموت اندیکاتور سایان مدل RA-S91

ریموت اندیکاتور سایان مدل RA-S92

شستی اعلام حریق برگشت پذیر سایان مدل CN-S92

آژیر فلاشر آدرس پذیر تغذیه شونده توسط لوپ مدل VI 200-SB

 

(فروش و نصب سیستم اعلام حریق در اصفهان،فروش و نصب سیستم اطفاء حریق در اصفهان،برندهای معتبر ایرانی،خدمات پس از فروش)

مشاوره و فروش